dinsdag 17 augustus 2010

Weer twee kaartjes

Hallo Allemaal
Heb weer twee kaartjes gemaakt hoop dat jullie ze ook leuk vinden .
Liefs Nelly

4 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly

    wauwwwwwwww wat een snoeppies van kaartjes ik vind de onderste helemaal te gek maar is ook mijn kleur superssssss

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super mooie kleuren.
    liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Nel
    Mooie site geworden en nu maar verder gaan met mooie kaarten maken
    je schone zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nellie wat een liev kaartjes heb je gemaakt super hoor heel mooi
    gr annie

    BeantwoordenVerwijderen