zaterdag 25 september 2010

Ik vind deze magnolia stempel zo leuk.
Ook van de combinatie roze met zwart ben ik helemaal weg.
Ik baalde zo ontzettend dat m'n laptop het begeven heeft.
Gelukkig kon ik er eentje van m'n broer lenen.
Hij heeft de harde schijf overgezet zodat  ik m'n bestanden niet kwijt was.

Vanaf oktober ga ik kerstkaarten maken, maar nu eerst nog even wat andere kaarten. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

zondag 5 september 2010

Ik heb problemen met m'n fotocamera gehad, daardoor kon ik even niets plaatsen. Ik hoop dat dit is opgelost.

Hier weer een scrapkaart met een Magnolia Stempel en ingekleurd met mijn lievelingskleur rose hihihi. Hoop dat jullie hem leuk vinden.