Leuk dat jullie langs komen op mijn blog. Ik heet Nelly en ben getrouwd met Walter. Samen wonen we in Amsterdam met twee hondjes en een konijn. Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met kaarten maken en de laatste twee jaar maak ik scrapkaarten en kleur ik stempels in met Copic Markers. Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden. Liefs Nelly