dinsdag 17 augustus 2010

Weer twee kaartjes

Hallo Allemaal
Heb weer twee kaartjes gemaakt hoop dat jullie ze ook leuk vinden .
Liefs Nelly

zaterdag 14 augustus 2010

Lief vintage kaartje

Hallo Allemaal
Ook vintage kaartjes vind ik heel erg leuk hoop dat jullie hem ook leuk vinden .
Liefs Nelly

Lieve Magnolia

Hallo Lieve Bloggers
Van harte welkom  op mijn nieuwe blog die Nellie Hulsebos voor mij heeft gemaakt lieve schat hartelijk dank hiervoor
Ik hoop dat jullie mijn eerste kaartje leuk vinden .
Liefs Nelly