zaterdag 25 september 2010

Ik vind deze magnolia stempel zo leuk.
Ook van de combinatie roze met zwart ben ik helemaal weg.
Ik baalde zo ontzettend dat m'n laptop het begeven heeft.
Gelukkig kon ik er eentje van m'n broer lenen.
Hij heeft de harde schijf overgezet zodat  ik m'n bestanden niet kwijt was.

Vanaf oktober ga ik kerstkaarten maken, maar nu eerst nog even wat andere kaarten. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

zondag 5 september 2010

Ik heb problemen met m'n fotocamera gehad, daardoor kon ik even niets plaatsen. Ik hoop dat dit is opgelost.

Hier weer een scrapkaart met een Magnolia Stempel en ingekleurd met mijn lievelingskleur rose hihihi. Hoop dat jullie hem leuk vinden.

dinsdag 17 augustus 2010

Weer twee kaartjes

Hallo Allemaal
Heb weer twee kaartjes gemaakt hoop dat jullie ze ook leuk vinden .
Liefs Nelly

zaterdag 14 augustus 2010

Lief vintage kaartje

Hallo Allemaal
Ook vintage kaartjes vind ik heel erg leuk hoop dat jullie hem ook leuk vinden .
Liefs Nelly

Lieve Magnolia

Hallo Lieve Bloggers
Van harte welkom  op mijn nieuwe blog die Nellie Hulsebos voor mij heeft gemaakt lieve schat hartelijk dank hiervoor
Ik hoop dat jullie mijn eerste kaartje leuk vinden .
Liefs Nelly