zaterdag 14 augustus 2010

Lieve Magnolia

Hallo Lieve Bloggers
Van harte welkom  op mijn nieuwe blog die Nellie Hulsebos voor mij heeft gemaakt lieve schat hartelijk dank hiervoor
Ik hoop dat jullie mijn eerste kaartje leuk vinden .
Liefs Nelly

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lieve Nelly

    Graag gedaan voor je hoor als er wat is je belt maar en wat zijn je kaartjes mooi schitterend .

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve zussie,

    Wat een schitterende blog heb je, heeft Nellie heel mooi gemaakt.

    Je kaart is erg leuk met die roosjes. De klok vind ik ook zo mooi.

    Liefs Christine

    BeantwoordenVerwijderen