Leuk dat jullie langs komen op mijn blog. Ik heet Nelly en ben getrouwd met Walter. Samen wonen we in Amsterdam met twee hondjes en een konijn. Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met kaarten maken en de laatste twee jaar maak ik scrapkaarten en kleur ik stempels in met Copic Markers. Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden. Liefs Nelly
Hallo Lieve Nelly
BeantwoordenVerwijderenGraag gedaan voor je hoor als er wat is je belt maar en wat zijn je kaartjes mooi schitterend .
Liefs Nellie
Hoi lieve zussie,
BeantwoordenVerwijderenWat een schitterende blog heb je, heeft Nellie heel mooi gemaakt.
Je kaart is erg leuk met die roosjes. De klok vind ik ook zo mooi.
Liefs Christine