Leuk dat jullie langs komen op mijn blog. Ik heet Nelly en ben getrouwd met Walter. Samen wonen we in Amsterdam met twee hondjes en een konijn. Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met kaarten maken en de laatste twee jaar maak ik scrapkaarten en kleur ik stempels in met Copic Markers. Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden. Liefs Nelly
Hoi Nelly
BeantwoordenVerwijderenwauwwwwwwww wat een snoeppies van kaartjes ik vind de onderste helemaal te gek maar is ook mijn kleur superssssss
Liefs Nellie
Ik vind ze super mooie kleuren.
BeantwoordenVerwijderenliefs Nelleke
hey Nel
BeantwoordenVerwijderenMooie site geworden en nu maar verder gaan met mooie kaarten maken
je schone zus
nellie wat een liev kaartjes heb je gemaakt super hoor heel mooi
BeantwoordenVerwijderengr annie