zondag 5 september 2010

Ik heb problemen met m'n fotocamera gehad, daardoor kon ik even niets plaatsen. Ik hoop dat dit is opgelost.

Hier weer een scrapkaart met een Magnolia Stempel en ingekleurd met mijn lievelingskleur rose hihihi. Hoop dat jullie hem leuk vinden.

3 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhhh Nellie wat een schatje ik vind hem helemaal super de luxe

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelly,
    Ik vind hem ook super hoor heerlijk dat rose
    liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt hem heel mooi.
    Mooi ook met dat wit er doorheen!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen