Leuk dat jullie langs komen op mijn blog. Ik heet Nelly en ben getrouwd met Walter. Samen wonen we in Amsterdam met twee hondjes en een konijn. Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met kaarten maken en de laatste twee jaar maak ik scrapkaarten en kleur ik stempels in met Copic Markers. Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden. Liefs Nelly
Hoi Nelly
BeantwoordenVerwijderenHad me gisteren bij je gemeld als volger leuk dat je ook blogt.
Vind beide kaarten heel mooi.
Liefs Nelleke
Hallo Nelly
BeantwoordenVerwijderenwat een lieffie die kaart ben ook helemaal gek van vintage
Liefs Nellie
hey Nelly
BeantwoordenVerwijderenZiet er leuk uit je blog.
En nu maar weer kaartjes maken.
Succes
groetjes
Jolanda