zaterdag 14 augustus 2010

Lief vintage kaartje

Hallo Allemaal
Ook vintage kaartjes vind ik heel erg leuk hoop dat jullie hem ook leuk vinden .
Liefs Nelly

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly
    Had me gisteren bij je gemeld als volger leuk dat je ook blogt.
    Vind beide kaarten heel mooi.
    Liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelly

    wat een lieffie die kaart ben ook helemaal gek van vintage

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Nelly
    Ziet er leuk uit je blog.
    En nu maar weer kaartjes maken.
    Succes
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen