Leuk dat jullie langs komen op mijn blog. Ik heet Nelly en ben getrouwd met Walter. Samen wonen we in Amsterdam met twee hondjes en een konijn. Een jaar of 10 geleden ben ik begonnen met kaarten maken en de laatste twee jaar maak ik scrapkaarten en kleur ik stempels in met Copic Markers. Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden. Liefs Nelly
Hoi Nelly,vind hem schitterend ,een heel mooi geheel.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Nelleke
Hallo Nelly wat een mooeeeeeeeee kaart heb je gemaakt ik vind hem helemaal top
BeantwoordenVerwijderenLiefs Nellie
Ik vind je kaartje prachtig!!!!
BeantwoordenVerwijderenOok de kleuren zijn heel mooi,daar hou ik van!!
Liefs Penilla