zaterdag 25 september 2010

Ik vind deze magnolia stempel zo leuk.
Ook van de combinatie roze met zwart ben ik helemaal weg.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nelly,vind hem schitterend ,een heel mooi geheel.
    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelly wat een mooeeeeeeeee kaart heb je gemaakt ik vind hem helemaal top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje prachtig!!!!
    Ook de kleuren zijn heel mooi,daar hou ik van!!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen